Türk Liseli Kızlar Arkadaş Bul CAnlı Video Seyret Türk Seks Ünlülerden Bikiniler Frikikler!


DiDEM BU İŞİ ÇOK İYİ BİLİYORDU...

8 Nisan 2008 Salı


Karımla evde oturmuş televizyon seyrediyorduk ki kapı çalındı. Gelen karımın münihteki arkadaşının kızı didem idi. Çıtı pıtı bir kızdı. Minyon yapılıydı fakat götü ve göğüsleri iri ve çok diriydi. Onu daha önce bize geldiğinde bir kez banyo yaparken yan balkona çıkıp vasistas aralığından yutkunarak seyretmiştim fakat daha ileriye gidememiştim. Çünkü karımın beni görmesinden korkuyordum, Neyse gelirken gümrükten aldığı viskiyide getirmişti masayı kurup hep beraber içmeye başladık. Karım içkiden çok çabuk etkilenir ve 2. Kadehten sonra ben kalkıyorum diyip kanepeye doğru uzandı, uzanmasıyla uyuması bir olmuştu hemen sızmıştı, Biz didemle başbaşa kalmıştık.

İçki içmeye devam ederken sohbet birden sekse kaymıştı. Birbirimize fıkralar anlatmaya başlamıştık. ben ona bir fıkra anlattım. "Kenar barlardan birine fevkalade çekici sarışın bir afet girmis, bar bölümüne oturmuş. Bütün erkeklerin ağzı sulanmış.Kadın viski istemiş,barmen içkisine ilaç koymuş. Sonra sızınca 10-15 kişi içeri götürüp sikmişler. Ertesi gece kadın gene gelmiş ve yine viski istemiş.
Barmen yine içkisine ilaç koymuş.Bu sefer sızınca kadını 20-25 kişi götürüp sikmiş. Ertesi gece kadın gene gelmiş ama bira istemiş.

Barmen:
- viski niye içmiyorsun? demiş.

Kadında:
- Viski içince bacak aramda çok ağrı yapıyor. demis."
bu fıkrayı dinleyen didem katıla katıla gülmeye başladı.

Artık Didemi sikmek istiyordum artık adım adım yaklaşıyordum hedefime doğru fakat hala bir tedirginlik vardı bende, şu anda bile her an karım uyanır diye bir şey yapamıyordum. Didem Aniden bana karım özlemle nasıl şeviştiğimizi sordu. şaşırmıştım Anlatması zor dedim ve kalktım çekmeceden daha önceden videoya çektiğimiz bir kasedi çıkardım. Kasette özlem önce bana uzun süre saxo çekiyordu ardından ben onun amını yalıyordum. Daha sonra özlemi amından ve götünden sikiyor en sonunda suratına boşalıyordum.

Videoya kaseti koyduktan sonra didem içerisinin çok sıcak olduğunu söyleyerek body sini çıkardı. Kırmızı sütyeni ile kalmıştı. Göğüsleri iricene ve çok sert görünüyordu bebek gibi vucudu vardı o merakla filmi izlerken bende onu inceliyor ve tepkisini ölçüyordum. sonra Elimi omzuna attım ve sütyeninin kopçası ile oynamaya başladım. Ve sütyenini yavaşça çıkarttım,göğüsleri serbest kalmıştı ama dim dikti Buna karşılık olarak o aniden dönüp beni öpmeye başlamıştı. Dilini ağzımın içine aldım. Kopartacak gibi emiyordum. Bir elimle göğüs uçlarını sıkarken diğer taraftan amını avuçluyordum.Bu arada o elini sikime attı ve şortumun üzerinden okşuyarak sıkmaya başladı. Al onu ağzına bebeğim dedim. Sözümü ikiletmedi şortumu sıyırarak dim dik olan sikimi ağzına aldı kökünden eliyle kavradı. Hızla ağzına sokup çıkartıyor eliyle taşşaklarımı sıkıyordu. Taşşaklarımı ağzına alıp emiyordu müthiş bir zevkdi. Daha fazla dayanamadım sikimi ağzından çıkarttım va suratına doğru fışkırarak boşalmaya başladım yüzü gözü bembeyaz olmuştu. Onu öpmeye başladım kendi spermlerimi onun suratında temizledim.

Daha sonra daracık pantolonunu ve incecik kırmızı külotunu götünden sıyırarak çıkarttım ve onu yere yatırdım. muhteşem bir amdı. Tek kıl bile yoktu. Ve o muhteşem amı yalamaya başladım. Dilimi amının dudaklarında gezdiriyor içine sokup çıkarıyordum, klitorisini emiyordum bunları yaparkende iki elimle göğüslerini sıkıyordum. Onu ters çevirdim ve götünün daracık deliğini yalamaya başladım muhteşemdi ve inlemeye başlamıştı. Bir parmağımı götüne iki parmağımıda amına sokup çıkartıyordum. Çığlıkları iyice artmıştı ve özlem bizi duyabilirdi onu hemen yerden kaldırdım ve sikimi ağzına verdim deli gibi emiyordu. Artık içine girmek istiyordum. Yere sırtüstü uzandım ve onu kucağıma aldım. Üzerimde zıplıyordu. Kendimi çok zor tutuyordum. Bana boşalacağın zaman haber ver dedi. Bütün gücüyle abanıyor sikimi köküne kadar alıyordu. Hadi bebeğim geliyorum dedim ve üzerimde kalkarak sikimi ağzına aldı deli gibi emerek beni boşalttı ve hepsini yuttu.

Gelip yanıma oturdu. Bende ona karımla sevişmesini söyledim. Sanki bunu bekliyor gibiydi ve hemen kabul etti. Yavaşça kanepenin yanına gittik. Karım hala uyuyordu. Üzerinde mini eteği vardı ve kiloduna kadar sıyrılmıştı. Karımın kulağına eğildi ve öner yatmaya gitti bende korkuyorum senin yanında yatabilirmiyim dedi. Karım uyku sersemi olanları pek anlamamıştı ve kabul etti. Didem özlemin yanına uzandı ve bir bacağını üzerine attı. Bir eliyle yavaş yavaş özlemin bacaklarını okşamaya başladı karım hiç sesini çıkartmıyordu. Didem elini karımın göğüslerine attı ve okşamaya başladı ben tahrik olmuştum ve sikim tekrar kalkmıştı. Didem yavaş hareketlerle karımın kilodunu sıyırdı ve amını dilini sokarak önce yaladı ve sonra emmeye başladı. Özlem kısık sesele inliyor başını sağa sola sallıyordu daha henüz ne olduğunu anlıyamamıştı. inlemesi o kadar artmıştıki tam boşalmak üzereydi didem durmak bilmiyordu. Ben dayanamadım ve gittim dim dik olan sikimi özlemin ağzına verdim. hoşuna gitmişti ve ağzına sokup çıkartıyordu. Gözlerini açtı ve didemi amını emerken gördü biraz kızmıştı fakat o da zevk alıyordu. Didem amının önünden kalktı ve özlemin ağzının üzerine oturdu. Özlem didemin amını ve götünü emiyordu. Bende sikimi didemin göğüslerinin arasına soktum. Bir elimlede karımın amını okşuyordum. daha sonra gittim dim dik olan sikimi amının içine soktum ateş gibi yanıyordu. Didemde eğilmiş sikimi ve karımın amını yalıyordu. Bana yavaşça seni götümde istiyorum dedi. Ben kalkınca didem iyice eğildi karımın götünü yalıyordu ve kendi götünü iyice ortaya çıkartmıştı. Ben didemin arkasına geçtim ve götünü yalamaya başladım karım didemin amını yalıyor bende götünü emiyordum. Sikimi hızlıca didemin götüne soktum hızla gidip geliyordum. Götü çok sıkıydı ve acayip zevk alıyordum. Karımda bunu farketmiş taşaklarımı sıkıyordu. Karım ve didem boşalmıştı kalktılar ve öpüşmeye başladılar ve bende 31 çekerek suratlarına boşaldım. İkisi birden sikimi emiyor spermleri temizliyordu. Hayatımın en zevkli gecesini yaşamıştım. Hep beraber yatağa uzanarak uyuduk. İlişkimiz bundan sonra çok zevkli hale gelmişti her içki muhabbeti sonrası bir grup sex durumumuz oluyordu

1 yorum:

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Adana Jigolo dedi ki...
15 Nisan 2020 22:12  

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails