Türk Liseli Kızlar Arkadaş Bul CAnlı Video Seyret Türk Seks Ünlülerden Bikiniler Frikikler!


FANTAZiLER VE KALÇALAR

8 Nisan 2008 Salı


Bundan tam bir sene Önce ben lise sondayken Çıkmak istediğim 1 kız vardı daha sonraları o benim iyi arkadaşlarımdan biriyle çıktı ve ilişkileri uzun süre devam etti ama arkadaşım bana her ne yapıyorlarsa anlatıyordu bende evimde kendimi onun anlattıklarını düşünerek tatmin ediyordum ve belli bir süre sonra ayrıldılar ama ben bu arada kızla arkadaş olmuştum evlerimiz yakın annelerimiz tanışıyordu o yüzden aynı servisle gidiyor her gün görüşüyorduk ama ne kadar yakın olursak olalım ben onun kalçalarını aklımdan çıkartamıyordum çok tatlı vücüdu vardı ama kalçaları bir ayrı güzeldi ve ben zaten bir kalça tutkunu olarak kendimi zor tutuyordum bazen serviste ona çaktırmadan sürtünü yordum ve bu çok hoşuma gidiyordu zaten okul eteği dardı...

Birgün yine okulda onu gördüm camdan dışarı bakıyordu kalçaları her zamanki gibiydi ve etrafında bir sürü insan vardı anlamaz diye yavaşca yaklaştım ve ona yaslandım ama serttim ve onlar dışardaki basket maçını izlerken her takım sayı attığında zıplıyorlardı buda benim ona sertçe ve iyice yaslanmamı sağlıyordu sikimi tam kalçalarının arasına oturtmuş o zıpladıkça ben inliyordum derken birden sert bir şekilde Oha be dedi arkasını bir döndü ama benim olduğumu görünce ne yapıyorsun sen orda diye bağırdı ben UFFF!! ne saçmalıyorsun falan diyerek konuyu değiştirmeye çalıştım ama artık biliyordu o gün serviste hiç konuşmadı ama hali bir garipti
Öbür gün onun yüzüne bile bakamıyordum okulda zoraki bir iki laftan sonra ayrıldık ama ben kendimi hiç affetmiyordum Ogün benim annem onun annesinin gününe gitti ve ben eve geldikten on dakka sonra kapı çaldı ben evde yanlız'dım üzerimde yanlız okul pantonum ve atletim vardı içeri girdi ve sanki hiç bir şey olmamış gibi konuşmaya başladık sonra bu geldi bana tokat attı ama her zamanki gibi şakasına bende bunu kovalamaya başladım evin içinde koşturuyorduk bu birden benim odama gitti ve yatağa yüzü koyun yattı kalçaları havadaydı yüzü yastığa gömülü bana tokat atamazsın....... diye bağırıyordu ben ona tokat atmaya çalıştıkça havadaki kalcalarını onunla benim arama koyuyordu ben ise ona hafiften yaslanmaya başlamıştım ama benimki çoktan sertti bile ...ve ben ona tokatlamaya çalışır gibi yapıp yerimi almıştım ve bayağı yükleniyordum o ise sadece kalçalarını oynatıyordu birden tekrar koşmaya başladı ve salondaki büyük aynanın önünde onu yakalamama izin verdi ben onun iki elini tuttum arkasındaydım o ise kalçalarını bana doğru çıkarıp hafif domalık pozisyonda ellerini kendine çekince ben tam olarak bütün gücümle kalçalarının arasında yerimi almış ona yaslıyordum artık benim ki pantolona delik açmak üzereyken o elimi göğüslerine götürdü ve ben onları okşadıkça o hafifçe oturup kalkıyor buda beni deli ediyordu Deli gibi opüşmeye başladık ve ben sonunda elimi onun eteği altından kalçalarına götürdüm ufak deliğini okşuyordum sımsıcaktı yere uzandım oda üzerimdeydi ben onun sütyenini çıkardım elim amını ve kalçalarını okşarken onun göğüslerini yalıyordum elini benim pantolonuma attı ve benimkini okşamaya başladı elleri soğuktu ve ben dayamayıp yanardağ misali fışkırarak ve inleyerek boşaldım
her taraf berbat olmuştu ama umurum da değildi eteğini belinden aşağıya indirdim çorabını aşağıya çektim sadece iç çamaşırı vardı benimki boşalmasına rağmen hiç inmedi Dimdik duruyordu onu altıma aldım kilotunu indirdim ama onu amdan sikmemi istemiyordu ben ise yalvarırcasına onu ikna etmeye çalışıyordum bana Hayır sana önden veremem sana önden veremem diyordu
Beynimde şimşekler çakmıştı mutlaka sokmam lazımdı(kalkmışın dini imanı olmazmış)ona neden amdan istemedigini sorduğum da bilmemki çok acıyormuş kan falan dayanamam dedi ama ben hemen yan odadan nivea kremi kapıp gelmiştim bile koltuğun yanına gittik bana arkasını dönüp tam domaldı ben onu yalıyordum elime krem alıp arkasına sürdüm ve yavaşça sikimi onun kalçalarının üzerinde gezdirmeye başladım sonra benimkini ufacık deliğe getirip bastırmamla deli gibi çığlık atması bir oldu ben gidip geldikçe o dahada şiddetli bağırıyordu ama tamamen içindeydim onu göğüslerinden kendime çekiyordum bastırıyordum ama artık çığlıkları azalmıştı dahada hızlı vur diyordu bende ne dediyse yapıyordum öyle ne kadar gidip geldim bilmiyorum ama onun içine kukreyerek boşaldım. Hayatımın en güzel günüydü O giyinirken ben onu opüyor , göğüslerini yalıyordum ilişkimiz öyle değişik pozisyon ve fantezilerle uzun süre devam etti ve en çok hoşuma giden şey ise onlara giderken merdiven lerde onun kalçalarına yada göğüslerine sarkıntılık yapıyordum ve en güzeli bunu kimsenin bilmemesiydi.

1 yorum:

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Adana Jigolo dedi ki...
15 Nisan 2020 22:19  

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails