Türk Liseli Kızlar Arkadaş Bul CAnlı Video Seyret Türk Seks Ünlülerden Bikiniler Frikikler!


HAYATIMIN KÖYÜ...

8 Nisan 2008 Salı


Her yaz olduğu gibi o yazda köye gitmiştim ama başıma geleceklerden haberim yoktu. Ne olduysa köye gittiğimde oldu yan komşunun evinde televizyon arızalıymış ve her gece bize televizyon izlemeye geliyorlarmış o loş sade ısıkta gördüğüm şey inanılmazdı! Komşumuzun kızı 18 yasında tek kelime ile bir afet onu görünce birden ateş bastı terlemeye başladım.

Ertesi gün bize geldi evde bir gülüşme oldu ve bana bir kahve geldi.Hayatımın en güzel kahvesiydi. Birden bire bir ateşlenme oldu neredeyse sikim pantolonumu delip geçecekti onun o güzel bacakları arkasından vuran güneş ışığının sayesinde tamamıyla gözlerimin önüne serildi neredeyse ben onun üzerine atlayacaktım ama oda boş değildi yoksa bize gelip bana ne diye kahve yapsın.


Neyse deyip kendimi tuttum ve bağ evine gidiyorum diyerek evden ayrıldım. Akşama doğru bağevinin önünde yatıyordum ve gözlerime inanamadım o neydi öyle bir ahu afet! Ben onun bacaklarına bakarken oda benim sikime bakıyordu. Doğruca yanıma oturarak başını göğsüme yasladı.İçimde bir kıpırdanma olduğunu sanırım anladı çünkü sikim tam anlamı ile kazık gibi olmuştu.Onun bacaklarını bir anda hayal edivermemle dudaklarına yapışmam bir oldu. Birden bire ayağa kalktı ve elimden tutarak beni sürüklemeye başladı.Ve işte o andan sonrası tamamen benim için bir şok oldu.Ahıra girdik ve ben onun dudaklarına yapıştım oda benim.Ellerim doğruca kalçalarına gitmişti.Yavaşça eteğini yukarı doğru sıyırmaya başladım,artık ellerim onun çıplak bacaklarına ve vucuduna temas ediyordu sikim artık iyice sulanmıştı pantolonumun önü neredeyse sırılsıklam olmuştu.Bir anda onu kalçalarından kavrayıp yere yatırdım hiç beklemediğim bir hareket yaptı!Pantolonumun düğmelerini açtı ve bende karşılık olarak kilodunu tuttum ve çektim.Tam bakiremisin diye soracak oldum;Hemen cevabı yapıştırdı sus konuşma bu anın büyüsünü bozma dedi.Tabii bende bozmadım.

Sikimi yavaşça kavradı ve kıllı ama kabarmış,ıslaklıktan neredeyse vıcık vıcık olmuş amının üzerine doğru götürüp üzerine tam olarak bastıra bastıra sürttü;Neredeyse sikim bir kibrit gibi yanacaktı.Artık dayanamıyordum sokmalıydım ama o sikimi bıraktı ve bana bak sana bir sürpriz dedi bir anda göğüslerini açıverdi sütyenini bir çırpıda çıkarttı ve o muhteşem ikizleri gözlerimin önüne serdi.Nasıl tarif etsem bilemiyorum tam olarak taş gibi deyimi onun için söylenmişti.Ellerimi üzerine götürdüm ve okşamaya başladım ve artık ellerimde idi onları avuçladım ve sıktım.Arkasından bana yalasana dedi ve içine gömüldüm önce uçlarını yaladım dişledim artık sabır yoktu bende sikimi sokmalı boşalmalıydım.Ne istediğimi anladı ve bana göğüslerime gel dedi arasına soktum ve o iki göğsünü bastırarak sıkıştırdı iyice sürttüm ve oldu dölüm inanılmaz bir tazzikle fışkırdı.Ben rahatlamıştım ama yetmemişti.Bir anda ayağa kalktı ve sikimi kavradığı gibi ağzına aldı öğle bir yalayordu ki sikim tekrar dimdik oldu hadi şimdi sik beni dedi ve yere uzandı üzerine çıktım ve allah ne verdiyse yüklendim inanılmaz bir çığlık attı bağ evi yaylada olduğu için 10 km lik bir alanda iyiki kimse yoktu o çığlığın arkasından gelen iniltiler ahırda inledikçe ben basıyordum ben bastıkça o inliyordu şimdi sıra götümde dedi bana ve domaldı ben de hemen pozisyon aldım ve yerime geçtim tek kelime ile mükemmeldi götü sikimi iterek göt deliğine soktum yavaşça bir çığlık koptu ama sok diye inledi ve köküne kadar soktum bir süre sonra götüne attırdım bana çok güzel olduğunu bana çok hoşuma gitti dedi ve gitti tam 4 saat sürmüs hava kararmıştı eve girip bir banyo yaptım o anda aklıma birşey geldi adını bilmiyordum.

Eeee artık bu yaz öğreniriz artık onuda...

1 yorum:

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Adana Jigolo dedi ki...
15 Nisan 2020 22:10  

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails