Türk Liseli Kızlar Arkadaş Bul CAnlı Video Seyret Türk Seks Ünlülerden Bikiniler Frikikler!


Komşu Kızı Tülay

8 Nisan 2008 Salı


Bizim alt konşumuz Tülayla aramızda geçenleri size anlatmak istiyorum çok güzel bir kızdı.Biz ailecek bunlarla çok samimiydik.Beni kendi çocukları gibiseverlerdi.Ama ben kızlarına hastaydım.Onunla sikişmek için herşeyimi verirdim.Ve annemler ne zaman evden gitseler ben hemen aşağıya iniyordum odasını gözetlerdim.Onu bir kaç kere giyinirken ve soyunurken görmüştüm.Ama onu sikmeyi çok arzuluyor ve istiyordum.Çünkü çok seksi ve tahrik edici bir vücudu vardı.Ve gene bir gün evde yalnız otururken aşağıdan su seslerinin geldiğini duydum.Onunda evde yalnız olduğunu biliyordum.Hemen onun camına koştum.Ve tahmin ettiğim gibi banyodaydı.Onu beklemeye koyuldum.Onu çıplak göreceğimi düşündükçe bile sikim taş gibi olmuştu.Ve nihayet banyodan çıkmış ve odasına gelmişti.Bornozunu üstünden attığı zaman ölüyorum zannettim.Amına masaj yapmaya başlamıştı.Zevkten çıldıracak gibiydim.Ama tam kilodunu giyecekken beni gördü.Çok korkmuştum ne yapacağımı bilmiyordum.Ama beni görünce giymekte olduğu kilodunu gene çıkardı ve beni içeri çağırdı.Hemen gittim.Beni odasına alıp yatağına oturttu.Ve bornozunu üstümden attı.Sikmek için çıldırdığım şey artık karşımdaydı.Onu sikebilirdim.Ve eşofmanımı yırtıpta çıkacakmış gibi dimdik olan sikimin üstüne o çırılçıplak tenini hafif hafif değdiriyordu.Ve artık dayanamayıp onu kalçalarından yakalayıp.eşofmanı indirdim.Sonrada yavaşca kucağıma oturttum dimdik olan sikimin parlayan kafasını görünce gözlerinin içi gülmeye başladı.İlk önce kafasını hafifce soktum.Sonra birden yüklenince acımış olacakki irkilip fırladı.Ve bir krem aldı.Bunu o koca yarrağının kafasına sür erkeğim dedi.Bu lafı bile beni delirtmişti. kremi sürdükten sonra bu sefer önümde domaltıp,Yavaş yavaş sokmaya başladım.Bu sefer kayganlaşan yarrak çok rahat giriyordu.Ve onunda canı yanmıyordu.İşte rüyalarım gerçek olmuştu.Ömrüm boyumca onu hep rüyalarında sikmiştim.Ama artık gerçek olmuştu.Sikim onun sıcacık amındaydı.Bir süre böyle sikiştikçe içinden çıkmamı istedi.Ve amını yalamamı istedi.Bende olur ama 69 yapalım dedim.Oda tamam dedi.Ve başladık.Benim sikim onun ağzında.Ve dilimde amının derinliklerinde kaybolmuştu.Sonra ben böyle yapmak istemediğimi söyledim.Ve bacaklarını omzuma koydum.Ve böyle yalamaya başladım.Zevkten çıldıracak gibiydi.Göğüslerini sıkıp,eliylede amına masaj yapıyordu.dilimi amının en ücra köşelerine soktum.Ve onu büyük bir bağırtıyla boşalttım.Şimdi sıra bana gelmişti.Oda önümde diz çöküp sikimi bir hamlede yutmuştu.dilinin ucuyla sikimin ucunu hafif hafif yalıyordu mükemmel bir zevkti bu.Çıldıracak gibiydim.Ve oda beni böylece boşalttı.

1 yorum:

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Adana Jigolo dedi ki...
15 Nisan 2020 22:13  

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails