Türk Liseli Kızlar Arkadaş Bul CAnlı Video Seyret Türk Seks Ünlülerden Bikiniler Frikikler!


İKİ KIZ KARDEŞ

8 Nisan 2008 Salı


Üniversitede okuyan 24 yaşında bir gencim. Kızlar beni oldukça yakışıklı biri diye nitelendirir. Başımdan geçen hikaye bu yılın başında yıllardan beri arkadaşım diye nitelendirdiğim Selin ile geçti. Selin 1.70 boylarında, kumral, yeşil gözleri olan deyim yerindeyse erkeklerin dibini düşüren cinsten bir kızdır.
Okulda bölümlerimiz aynı olmasada yinede ders aralarında buluşur, telefonda konuşuruz. Arada unutmadan söyleyim ölçüleri 91-60-91 dir. Yine bir gün telefonda konuşurken bana çok sıkıldığını ve akşam mümkünse dışarı çıkmak istediğini söyledi. Bende hemen niye erkek arkadaşı ile çıkmadığını sordum, o da bana çocuğun tatilde olduğunu söyledi. Bende bu teklifi kabul ettim.
Akşam buluştuk ve bir gece klubüne gittik. Ve o akşam olanlar oldu. Ne yalan söyliyim çokta iyi oldu. Selin zaman geçtikçe içkileri ardı ardına yuvarlamaya başladı ve zaman geçtikçe kafayı bayağı buldu. Müzik eşliğinde dans ederken birbirimize daha çok sokulmaya, daha sıkı sarılmaya başladık. Ben daha ne olduğunun farkında değildim.
Gecenin bitiminde arabaya bindik ve onu eve bırakmak için yola çıktık. O içkininde etkisiyle rahat konuşmaya , ben araba kullanırken kucağıma yatmaya hatta beni okşamaya başladı. Sonunda onun evine geldik ve bana içeri gelmemi söyledi. Zaten evde bir tek kız kardeşi Derin ile kalıyordu. Bende çekinmeden içeri girdim ve odasına geçtik.
Loş bir ortamda oturuyor ve Selin'in getirdiği içkileri yudumluyorduk. Konuşurkende birbirimizle sarmaş dolaş bir şekilde TV izliyorduk. Birbirimize küçük öpücükler konduruyorduk ve sonunda dayanamayarak ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık. Adeta dişlerimiz sökülecekti. Bu sırada ben Selin'in askılı bluzunu yırtarcasına çıkarırken oda benim gömleğinin düğmelerini koparmakla meşguldü. Sırada taytı ve dantelli külodu vardı ve onuda bir çırpıda çıkardım.
İşte muhteşem vücuduyla karşımdaydı, insan sadece ona bakarak bile boşalabilirdi. Şimdi Selin'in sırasıydı ve oda benim pantolom ve boxer şortumu aşağı doğru sıyırırken kaslı vücuduma bakıyordu. Fakat bakması uzun sürmedi ve beni kendine doğru çekti. Bende onun o inanılmaz göğüslerini sıkmaya, göğüs uçlarını yalamaya başladım. Elimde kılsız amında dolaşıyordu. Parmaklarımı o deliğe sokup çıkarıyordum. Nefesi hızlanmış ve kalbi hızla atıyordu.

Daha sonra beni elleriyle önce göbeğine daha sonra o ıslanmış amına doğru ittirdi. Bende itirazsız bir şekilde onu yalamaya devam ettim. Artık inlemekten neredeyse nefes alamıyor, elleriyle saçlarımı çekiştiriyordu.
Yalatma sırası bana gelmişti. Ayağa kalktım ve saçlarını bileğime sararak onu bacak arama doğru ittim. Önce sikimi elleri arasında sıvazladı sonrada dudaklarının arasından boğazına kadar soktu. Öyle güzel yalıyor ve emiyorduki hiç bitmesini istemiyordum. Yatağa kadar gidecek halimiz yoktu ve onu belinden kavrayarak adeta çalışma masasının üstüne attım ve arkasına geçtim.
İşte güzel götü bütün ihtişamıyla önümdeydi. "Lütfen bekleme, artık beni sikmeye başla" diye yalvarıyordu. Bende yarrağımı bir seferde o ıslak ve daracık amdan içeri soktum. Gidip gelirken çıkardığı sesler gittikçe yükseliyor, odayı kaplıyordu. İşte bu anda kız kardeşi ortak olan balkon camlarında beliriverdi. Herhalde ablasının çıkardığı sesler yüzünden uyanmıştı. Derin inanmaz gözlerle bana bakıyordu çünkü Selin'in etrafı görecek hali yoktu. Önce o şaşkınlıkla açılan gözler şimdi büyük bir istekle bizi izliyordu. Arada Derin'de ablasının esmeriydi ve o da bayağı iyiydi.
Ben Selin'i bana doğru çevirdim ve bacaklarını sonuna kadar açarak sikmeye devam ettim.. Derin'in bizi izlemesini böylece Selin göremiyordu. Ben sona yaklaştıkça Selin artık haykırıyor ve gelmem için yalvarıyordu. Derin'den hala haberi yoktu. Benimde artık gücüm kalmamıştı. Yarrağımı Selin'in amından çıkarıp onu tekrar bacaklarımın arasına indirdim ve ağzına boşaldım. Bu arada gözüm Derin'e ilişti. O da geceliğinin altından mastürbasyon yapıyordu. Selin�in ağzını tamamen doldurduktan sonra kapıya gittim ve Derin'i kolundan tutarak içeri çektim. Selin ağzından döller akarak Derin�e baktı. Ne yapacağını şaşırmıştı. Bende bu gecenin devamının nasıl geleceğini kurmaya başladım. Selin öyle şaşkın bakmaktan sıyrılarak kalktı ve banyoya gitti.
Ben şimdi Derin ile başbaşa idim. Derin bana bakıyor yarı utangaç yarı isterik beni süzüyordu. Neden onuda aramıza alıp devam etmediğimizi sordum kendime. Birden Derin'in üzerine atıldım ve onu yatağa attım. Önce şaşırdı fakat sonra durumu kavrayarak üzerindeki geceliği çıkardı. Ben hemen elimle kaldığı yerden onun mastürbasyonuna devam ettim. İnanılmazdı ama daha 3 dakika olmadan gene benimki dimdik ayaktaydı
. Selin geldiğinde Derin benim sikimi ağzında dolaştırıyor ve taşaklarımı elleriyle sıvazlıyordu. Selin bu manzaraya inanamadı. Önce kapıyı çarpıp çıktı. Ben ise bu arada Derin'i üzerime almış , o inip kalktıkça sallanan göğüslerini ellerimle sıkıyordum. Şimdi Derin inliyor , çığlıklar atıyordu. Sonra onu altıma aldım ve bacaklarımı omuzuma attım. O sıcak amda gidip geldikçe yatağın gıcırtısı artıyor odada acaip bir gürültü yaratıyordu. Sonunda Selin dayanamadı ve odaya girdi. Bunca yıllık arkadaşı daha 10 dakika önce onu sikerken şimdi kardeşinin üzerinde tepiniyordu. Yanımıza uzanıp olayı yakından izlemeye başladı be kendi amını okşuyor , parmaklarını dibine kadar sokuyordu. Derin bu arada çığlıklar atarak orgazm oldu fakat ben hala hızımı alamamıştım. Selin'i sert bir haraketle domalttım ve onu arkadan sikeceğimi söyledim. Selin buna "ne güzel" diye karşılık verdi. Elimle sikimi tutarak onun götüne doğru bastırdım ve biraz sonra dibine sokmuştum. Deli gibi gidip geliyor Selin'in bağırmasına aldırmadanda hızlanıyordum. Derin yanımızda uzanmış bizi büyük bir zevkle izliyordu. Selin neredeyse sesi kısılmış bir halde "daha daha" diye inliyordu. Benimde artık takatım kalmamıştı ve sikimi o nefis götten çıkarrarak Derin'i sikime doğru bastırdım. Bu sefer onun ağzına boşalmak istiyordum. Derin bir yandan ağzına alırken, Selin'de eliyle yarağımı ileri geri ovuşturuyordu. İşte patlama. Adeta infilak ettim ve Derin'in ağzına boşaldım. Çok fazla gelen döller yüzünden onun ağzı doldu ve kalanınıda Selin yalayarak temizledi. Ve sabaha kadar üçümüz aynı yatakta uyuduk.
Bu benim başımdan geçen inanılmaz bir deneyimdi. Artık Selin�in erkek arkadaşının işinin olmasını sabırsızlıkla bekliyoruz.

1 yorum:

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Adana Jigolo dedi ki...
15 Nisan 2020 22:12  

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails